Tuesday, August 6, 2013

LOVES ♥


  Fuhhhh........hampir setahun lebih blog dibiarkan. Bukan setakat habuk, segala jenis binatang mungkin sudah beranak pinak dalam ni.. -_-

Saya alhamdulillah, masih seperti dulu. Sama sahaja, status pun MASIH bujang trang tang tang!! (hehe..), cuma mungkin terlebih 'sihat' plak sekarang.. huhu. Apapun, yang penting bahagia :D

Dringkaskan cerita, hampir setahun menjadi pendidik. Jauh dari keluarga. Berdikari, anak comel, sahabat, Bangi adalah DUNIA saya sekarang.

So, lets pictures talk. These are called LOVES ♥ ^_^

Bakal hafiz/hafizah InsyaAllah..

Antara hadiah hari guru hari tu.. ^_^



Jom main plastisin!

Najla' tertido masa tadarus Ramadhan baru ni.. alololo

Macam orang jepun daa.. COMEL kan? 

Menghabiskan masa PJ dengan jayanya.. hehe

Comel2 semuanya..

Cute kan? Ni sekali tengok macam muallimah dah..

Bacaan Yassin

Tidak dilupa, USRAH.. alhamdulillah

Budak paling mengada! Gerammm betoll...

Haneen yang shy-shy cat hehehe

Solihah, penyeri kami.. alolo busyuk2..

Ni siapa yang terlebih excited? Muallimah ka anak murid? aiyoooo! :D



Tu, baju merah yang senyum tu, boypreng saya sekarang :) :)

Budak kena paksa bergambar hehe

Syukur alhamdulillah dengan kehidupan sekarang,
 JIWA saya, CINTA saya dengan mereka 








  

1 comment: